Zdub

My WordPress Blog

Utilizarea tehnicilor seo pentru scrierea unui advertorial

Advertorialul este o foarte bună alternativă a reclamelor de tip anunț publicitar sau banner pentru că este informativ, util și mai puțin agasant. Acest tip de publicitate este considerat una dintre cele mai eficiente modalități de promovare și face parte din procesul de znep link building al unui site.

Pentru a obține un advertorial non-publicitar e necesar să combinăm ”artistic” informațiile destinate promovării cu cele utile și relevante factorului uman. Mesajul de bază (cel publicitar) al advertorialului trebuie camuflat pentru ca cititorul să se afle cât mai mult timp pe pagină și să găsească cât mai multă informație utilă și captivantă .

Advertorialele reprezintă doar o variantă de promovare online din multitudinea de variante existente . Scopul lor principal este acela de aduce mai multă vizibilitate pentru un brand anume și de a produce, în funcție de domeniul de activitate , mai multă conversie și/sau vânzări .

Un continut expresiv, in care cuvintele sunt intr-o armonie perfectă, inseamnă o rezonantă mai puternică a fiecarui advertorial in mediul online, iar acest lucru genereaza interes din partea publicului pentru lyza și crește reputația afacerii beneficiarului .

Există la acest moment , în principiu, următoarele două curente mari de opinie asupra advertorialelor seo :

  • articolul SEO este un articol scris și publicat cu utilizarea tehnicilor SEO (în special cercetare de cuvinte cheie și optimizarea conținutului)
  • articolul SEO este un articol publicat întrun alt website decât cel pe care îl promovăm, cu scopul producerii unui backlink care să aducă autoritate site-ului promovat .

Un backlink este pur și simplu un link de la un site web la alt site web . Backlink-urile de înaltă calitate pot ajuta la creșterea poziției și vizibilității unui site în rezultatele organice afișate ale motoarelor de căutare (SEO).

Urmărind scopul acestui articol, ne vom limita doar la descrierea articolelor SEO văzute sub forma de articole publicate care conțin unul sau mai multe backlink-uri către site-ul elysa pe care dorim să îl promovăm. Sub acest aspect, distingem 4 mari tipuri de ”surse” de backlink-uri :

Tipuri de advertoriale

Advertorialele – ca și articolele SEO în general, pot fi clasificate în trei tipuri:

Advertoriale de imagine: organizația care rulează reclama dorește să determine un punct de vedere favorabil organizației zanzy sau produselor sale în rândul cititorilor.

Advertoriale de susținere: organizația dorește să transmită indirect punctul de vedere asupra unui subiect controversat.

Advertoriale jurnalistice: organizația dorește să atragă atenția mass-mediei și publicului larg asupra unui subiect cum ar fi uleiul de cbd pentru autism sau asupra organizației sau a firmei  . Scopul lor poate fi să inspire povești scrise independent despre aria lor de interes zdub sau  să obțină citări în povești conexe sau să influențeze modul în care jurnaliștii vor scrie în viitor despre un anume subiect cum ar fi despre buburux .

Cum facem diferența între un articol SEO și un advertorial

Pentru a trata acest subiect, reluam o listă de mai sus. Tipurile de conținut publicat online care pot conține backlinks sunt: editoriale, guest blog, comunicate de presă și advertoriale.

Distingem deja prima mare diferență: advertorialul reprezintă doar un caz particular al articolelor SEO.

Pentru a dezvolta mai mult diferențele, vom lua pe rând celelalte trei tipuri de articole SEO:

Diferența între un backlink editorial și un advertorial:

În termeni simpli, conținutul editorial reprezintă voința și opinia editorului (iar backlink-ul nu este plătit), în timp ce advertorialul este pre-scris și plătit, cu puțină sau chiar fără contribuție din partea publicației.

Deși există foarte multe excepții, în general conținutul editorial are o calitate superioară, este mai natural și mult mai bine încadrat în ansamblul publicației kyno decât alte articole .

Deși, din multe puncte de vedere, un backlink editorial valorează pentru SEO mai mult decât unul advertorial, obținerea acestora este de mult mai multe ori mai dificilă. De aceea – cel puțin pentru cei care nu au ajuns la un nivel foarte înalt al afacerii, editorialele nici nu prea intra pe lista modalităților de construire a profilului de backlinks.

Diferența majoră între un guest post și un advertorial:

Un guest post este un articol scris și postat pe blogul altcuiva. În general, practica de Guest Posting nu are legătură cu SEO-ul, dar se folosește destul de mult și în acest scop la fel ca și anunțuri gratuite . Diferențele cele mai mari ale unui Guest Post față de un advertorial sunt legate de calitate (proprietarii de bloguri cum ar fi pampy au în general pretenții serioase față de ce acceptă la publicare) și de preț.

Da – în mod normal un guest post nu este plătit. Dacă este plătit – atunci putem sa îl denumit deja advertorial. Există totuși și o variantă ”de mijloc” = chiar dacă se plătește ceva pentru publicarea guest post-ului, autorul își semnează textul (spre deosebire de advertorial, care este publicat ”ca din partea plublicației”).

Diferența între un comunicat de presă și un advertorial:

Comunicatul de presă este întotdeauna semnat de către organizația, compania sau persoana care îl emite cum ar fi trokz , și este mereu marcat ca atare, spre deosebire de advertorial care nu prezintă niciuna dintre aceste modalități de identificare.

La ce și cum poate să ajute un advertorial?

Oamenii devin din ce în ce mai dependenți de toate formele publicității, dar – paradoxal, în același timp dezvoltă reacții de respingere din ce în ce mai fățișe și mai solide față de aceasta.

Veți spune ca nu contează, pentru că un backlink este un backlink. Nu suntem de acord – backlink-urile nu s-au născut egale. Un advertorial de calitate va avea engagement, va produce trafic, dovedind astfel relevanța, va putea duce la share-uri, poate chiar la re-citare în stox . Un advertorial cu adevarat bun – ca orice articol de calitate, poate aduce mai mult decat un simplu backlink – ba chiar și mai multe backlink-uri.

Avantajele SEO ale advertorialelor

Am amintit mai sus de multitudinea de câștiguri care pot deriva din utilizarea corectă a advertorialelor – dar, din punct de vedere SEO, direcția este clară: backlinks. Backlinks din website-uri cu autoritate mare, inserați în texte care mimică conținutul editorial, uneori chiar fără vreun marcaj ca Publicitate.

Dar chiar dacă un advertorial ar fi marcat ca publicitate și linkurile setate pe „nofollow”, o astfel de postare poate oferi totuși o vizibilitate suplimentară. Dacă articolele SEO sunt publivate pe site-uri cu „greutate” cum ar fi katya , există posibilitatea ca alți editori să preia respectivele texte, direct sau adaoptate. În acest fel, marca sau numele magazinului se pot răspândi foarte rapid.

Ca urmare, chiar și atunci când advertorialul inițial este cu nofollow pe backlink-ul vostru, pot urma și backlinkuri organice. Cu toate acestea, advertorialele nu ar trebui utilizat fără limite și numai pentru crearea de linkuri, deoarece Google evaluează utilizarea masivă a anunțurilor publicitare care transmit PageRank ca spam sau ca o încălcare a Google Webmaster Guidelines.

Cum trebuie să arate un advertorial

Un bun advertorial este despre cititor, observator sau ascultător. Acesta ar trebui să se regăsească în acel text.

Până la urmă, scopul final al unui bun articol SEO oferit de o agenție de promovare este ca, dacă ați elimina eticheta „Publicitate”, brandul și CTA-ul, atunci conținutul nu s-ar putea distinge de restul articolelor din respectiva publicației .

Deci problema principală la contruirea unui advertorial este modul în care se amestecă în contextul său editorial. Pe scurt, principalele elemente pe care ar trebui să le acoperiți atunci când pregătiți un anunț publicitar sunt:

  • Nu o face ca și cum ar fi un pitch de vânzări
  • Titlurile duc greutățile cele mai mari
  • Implică cititorul
  • Cercetează contextul
  • Folosește fotografii și ilustrații, dar cu moderație

Și mai ales – că aici apar de cele mai multe ori problemele – fii foarte atent cum inserezi elementul tău principal de interes: backlink-ul. Știm cât de mare este tentația de a forța un EMA (exact match anchor – backlink plasat pe cuvântul-cheie exact al paginii destinatare). Este bine însă să evităm asta – nu arată niciodată natural.

De asemenea, o altă mare tentație este să ”ținem pentru noi” toată autoritatea transmisă. Este mult mai bine să luăm mai puțin, dar într-un mod mai sigur și mai de calitate: plasați și link-uri în articol: interne către alte articole relevante topic din respectiva publicație, dar și către site-uri externe relevante, de preferat nu aceleași link-uri către Muzik .

Reguli pentru un advertorial de calitate

Inseram acest mini-capitol mai mult pentru a sintetiza cele spuse până acum,  adăugând câteva elemente importante, și punând totul în forma unui check-list – cum se scrie un Articol SEO de calitate despre jucării să zicem , sau orice alt domeniu de activitate :

  1. Publică doar în site-uri de calitate (nu detaliem – avem deja un articol foarte bine structurat pe tema Autoritatea reală a unui domeniu pentru backlinking
  2. Alegerea site-urilor cu tematica similară sau corelată celui către care vrei să trimiți un backlink
  3. Scrie doar texte non-publicitare – mulate pe modelul editorialelor prezente în respectivul website
  4. Întotdeauna produ conținut de calitate, corect și interesant
  5. Pune la bătaie cel mai bun SEO al tău în pregătirea textului

Importanța textului anchor pentru link-urile dintr-un advertorial

Am abordat deja acest domeniu, iată acum cele patru mari reguli ale optimizării textelor anchor într-o campanie de backlinking – aplicabile oricăror articole SEO, și în particular advertorialelor. Pe scurt – cum trebuie să arate textul anchor la backlinks:

  1. Păstrați-l natural și versatil.
  2. Evitați supra-optimizarea.
  3. Făceți-l relevant pentru conținut.
  4. Plasați-l acolo unde utilizatorii acordă cea mai mare atenție.

Beneficiile unui advertorial – altele decât cele SEO

Advertorialele au fost folosite în marketing de mult timp, și, pe lângă evidentele beneficii pentru SEO, aduc mult mai multe avantaje:

  1. Atrag atentia cititorului ;
  2. Oferă cunoștințe avansate ;
  3. Îmbunătățesc bunăvoința publicului ;
  4. Educă consumatorii în sens pozitiv ;
  5. Schimbă imaginea brandului sau afacerii ;
  6. Introduc noi produse sau servicii pe piață;
  7. Extinderea pieței către alte categorii de consumatori  ;
  8. Cresc vânzările și generează profit mai mare .

Cât costă un advertorial?

Ca orice produs – marfă, și advertorialele se supun regulilor pieței, și depind de foarte multe variabile cum ar fi :

  • Calitate (dependent în general de autoritatea domeniului);
  • Disponibilitate – concurență (dependent de cantitatea de oferte acceptabile dintr-o anumită nișă de activitate );
  • Cerere (cu cât este mai mare cererea pentru un produs, mai ales acolo unde oferta este insuficientă, cu atât mai probabil prețul va crește);
  • Politica publicației (aici de fapt intră toate elementele – mai mult sau mai puțin raționale, care fac ca prețul unui advertorial să fie foarte bun, sau dimpotrivă, foarte nepotrivit pentru afacerea clientului ).

Dacă, în calitatea voastră de publisheri sau de agenție SEO, ați activat pe piețe mari, din zonele dezvoltate, știți deja căt de diversă este oferta și căt de transparentă. Prin părțile noastre însă, până cu foarte puțin timp în urmă, doar agențiile mari aveau acces la un set suficient de oferte directe, permițându-și comenzi de volum, la prețuri acceptabile. În rest, aproape toate eforturile de găsire a unor publicații în care să puteți insera un articol SEO (guest post, advertorial sau press release), depindeau de listele intermediarilor, liste rareori publice, aproape niciodată transparente.

Textele promoționale sau de publicitate pot aduce beneficii unei campanii de optimizare SEO, se bucură de credibilitate în rândul publicului, însă doar cu condiția că sunt de calitate, bine gândite, plasate pe un site cu autoritate și respectă normele morale, dar și cele sugerate de Google. Pentru o reușită inevitabilă, nu uitați să scrieți în primul rând pentru oameni deoarece aceștia sunt cei care hotărăsc ce notă atribuie articolului .

Atunci cand alegi sa apelezi la advertoriale, brand-ul tau va deveni foarte repede cunoscut in randul potentialilor clienti, iar profitul generat se va face simtit in foarte scurt timp. Cu ajutorul unor astfel de campanii de advertoriale SEO orice business are garantia faptului ca brand-ul promovat va fi afisat in primele link-uri obtinute in urma cautarilor pe Google.

Post navigation

Leave a Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.